duminică, 17 noiembrie 2013

Eminem - The Marshall Mathers LP 2 - recenzie

2/10


faggotu asta nu are melodie cu Yelawolf sau Joe Budden nici nu am downloadat albumu. nici nu o sa scriu mult si pe unele nici nu o sa le ascult

1. BAD GUY - cum am ascultat de pe Youtube am vazut unu zicea ''
Best song for walking to school in the morning'' ce plm? asta spune tot despre fanii lui Eminem. ochelaristi. la piesele lui Max B baietii spun ''cea mai faina melodie cand fumezi un cui'' sau ''merge melodia asta cand tragi la sala'' 

3. RHYME OR REASON - cine plm poate asculta asa ceva? ma intreb cum de au succes toti papagali astia gen Eminem sau Macklemore. poate ca sunt albi. unul e homosexual si altul anti dar fata il tradeaza

4. SO MUCH BETTER - muzica in 2013 era mult mai buna daca Eminem nu scotea album

5. SURVIVAL - melodia asta e din Call Of Duty nu? cine ar vrea sa auda asa ceva intr-un joc? dar cum doar tocilarii grasi se mai joaca COD merge combinatia 

6. LEGACY - asta se crede martian cine se crede Lil Wayne? poate in alta viata. mai bine recunostea ca era un copil care primea bataie si carti in ochelari la scoala. si aia de refren zici ca e Imogen Heap cu un cartof in gura

7. ASSHOLE feat. Skylar Grey - negative mai stupide ca pana acum n-am mai auzit niciodata. Skylar Grey are album de doua ori mai tare ca MMLP 2

8. BERZERK - trebuie sa fiu zevzec sa pot sa ascult asta toata

9. RAP GOD - rap clown in plm. nici macar cand eram mic nu-mi placea cum o ardea cu Dr. Dre in costume de Batman si Robin. noroc ca pe vremea aia Nelly era la fel de cunoscut ca Eminem si aveam ce sa ascult

10. BRAINLESS - aia care dau bani pe asa ceva clar

11. STRONGER THAN I WAS - 

12. THE MONSTER feat. Rihanna - nu inteleg cum Rihanna poate sa mai colaboreze cu faggotu asta. si Jhene Aiko are melodie cu Childish Gambino. ce se intampla? 

13. SO FAR... - pana acum... nu imi place nimic

14. LOVE GAME feat. Kendrick Lamar - 2 tocilari pe o piesa e prea mult chiar si pentru Vallejo

15. HEADLIGHTS feat. Nate Ruess - prima oara am citit Nate Dogg dupaia am vazut ca e Ruess si am zis ca nici nu are rost sa ascult ultimele doua piese

16. EVIL TWIN -
   
     
Vallejo Marciano Bulldog Biceps 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu