miercuri, 9 octombrie 2013

Pusha T - My Name Is My Name - recenzie

yo am 10 min libere sa scriu despre MY NAME IS MY NAME pentru ca banii nu se fac in casa

9.7/10


sa incepem cu Pusha T care e rege sau mai bine incearca sa fie rege la fel ca Marlo Stanfield in The Wire nu? dar probabil cand o sa se retraga baietii care acum sunt prea mici sa bata strada o sa-l intrebe ''da cine esti tu?''. Vallejo e destept nu?

si cine e regele pana la urma? sau mai bine cine sunt regii? Jay-Z, Puff Daddy sau 50 Cent? sau toti trei nu?
dar si Pusha are bani multi. mai multi decat crede lumea

SWEET SERENADE e chiar tare si clipul e smecher. nici pe Vallejo nu il minte tabla Luigi. am vorbit cu Rocky. adevaratul Rocky si a spus ca lumea poate sa-mi spuna Vallejo Marciano


Rick Ross e pe album. wow intr-adevar cel mai mare sef pe care l-am vazut. mai mare chiar si decat adevaratul Rick Ross

niciodata nu mi-a placut Ab-Liva. fara sa ma uit melodia asta nu e produsa de Skateboard P. daca nu e asa cum spun eu inseamna ca sunt prost. Alain Prost. Woo! Ric Flair nigga

 The Dream spune ca prefera sa moara decat sa mearga acasa. sa fim seriosi daca spuneam eu asta chiar asa era dar probabil pe gras il hranesc fetele ca pe Iulius Cezar in vila lui. 

nu pot sa-mi dau seama cine e pe LET ME LOVE YOU. Pusha T sau Ma$e?
Ma$e era frumos inca de pe vremea cand aproape toata lumea era urata ca KRS-ONE
Woo!

2 Chainz si B.I.G. Sean Don apar si ei pe album.
Lamar pe o piesa cu sample cu vocea uratului de care ziceam mai sus. adica e cel mai urat negru sau nu? DA 
Jeezy pe o piesa unde Pusha spune ca nu are regrete.
managerul lui de pe vremea cand Clipse erau in forma a intrat 32 de ani la racoare si aproape toate persoane din anturajul lor la fel.
fratele lui Malice mai nou No Malice e mai sensibil. l-a descoperit pe Dumnezeu dupa ce prietenii lui au fost inchisi.
No Malice nu e pe album poate pentru ca e nasol acum dar nu mai nasol ca Dragonu si Cedry2k sau mai bine Haarp Cord.
Future apare pe piesa mea preferata de pe album in care Pusha zice ca ca libertatea cantareste mai mult ca esecul.
poate Pusha T e SNITCH si a ramas pe strazi dar tot nu o sa ajunga rege pentru ca lumea vorbeste mai mult de baietii de la puscarie. sa terminam cum am inceput. Woo!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu